Παιχνίδια στην άμμο!

Πόσο καιρό έχω να πατήσω τα ποδαράκια μου στο αγαπημένο blog-σπιτάκι μου.... Είναι που έχω καταπιαστεί με τόσα πολλά! Είναι που προσπάθησα να το μεταφέρω στη σελίδα του e-shop μου, το οποίο και τρώει τον περισσότερο από το χρόνο μου...  Η αλήθεια όμως είναι πως σαν το πρώτο μου σπιτάκι... δεν είναι κανένα... 

Έχω λοιπόν κατά καιρούς προσπαθήσει να κάνω το εκεί... σαν αυτό... όπως και το εδώ... σαν εκείνο... τίποτα δε με ικανοποίησε όμως... Και για να μην τρελαθώ από τις τύψεις τόσης δουλειάς εδώ που συνεχώς σκέφτομαι πως πάει χαμένη έτσι που τα έχω αφήσει όλα κι έχουν πιάσει αράχνες... σκέφτηκα να ενημερώνω με κάποιο τρόπο κι όλους εσάς που με ακολουθείτε εδώ και με έχετε χάσει τόσα χρόνια τώρα... 

Ξεκινάω λοιπόν με μια ανάρτηση για κατασκευή παιχνιδιού που εύκολα μπορεί κανείς να πάρει μαζί του στην παραλία... Καλά... ξέρω.... είναι εκτός εποχής.... Ε και; Εγώ παραθέτω το λινκ της κανονικής ανάρτησης... κι όταν τη χρειαστείτε ξέρετε που θα τη βρείτε...  

Τσαντάκι Τρίλιζα λοιπόν... και καλά παιχνίδια στην άμμο! 

Να 'στε δημιουργικοί! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!