Δημιουργικός Δεκέμβρης (advent calendar)


Καλό μήνα, καλό μήνα!!

Τα φετινά Χριστούγεννα αισθάνομαι πως έχω καταφέρει να δημιουργήσω πολλά από τα πραγματάκια που ήθελα πολύ, από προηγούμενα χρόνια, που ποτέ όμως δεν έβρισκα το χρόνο να κάνω τελικά!!! Ένα από αυτά είναι το advent calendar! Το έβλεπα κάθε χρόνο στα σπιτάκια των φιλενάδων μου... και με έπιανε μια στεναχώρια... (εγώ γιατί να μην προλαβαίνω??? ... ήταν πάντα το παράπονό μου). Από τη μια χαιρόμουν και θαύμαζα τις δημιουργίες σας, κι από την άλλη με έπιανε κατάθλιψη κι ένα αίσθημα ανοργανωσιάς για την αφεντομουτσουνάρα μου.. 
Τελικά όμως μάλλον τα έχω καταφέρει για φέτος και είμαι πολύ περήφανη!!!!!!!!!! Θα σας δείξω λοιπόν σήμερα το πρώτο στολίδι που βάλαμε στο συμμαζεμένο και καθαρό σπίτι μας κι αυτό όπως έχω ήδη αναφέρει είναι το advent calendar. 
Έφτιαξα δύο απ' αυτά...ένα για την ΑνναΜαρία μου κι ένα για τον Παντελάκο μου! Το αρχικό σχέδιο ήταν να μπουν πουγκάκια παντού.. αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που ήθελα, οπότε έκανα τις αλλαγές μου και ιδού! 

Της ΑνναΜαρίας μου




Του Παντελή μου



Η πρώτη του μήνα είχε ''χαρτζιλίκι γιορτών'', η ''δεύτερη καθαριότητα δωματίων τους'' για να τα στολίσουν όπως θέλουν για τις γιορτές και η τρίτη "δημιουργία στολιδιών'' για το δέντρο μας!!!  Αυτό το τελευταίο είναι να γίνει σήμερα... οπότε αύριο θα δείτε τι φτιάξαμε!!! 

Σας φιλώ και σας εύχομαι Καλές γιορτές να έχετε!